Are Mail Order Brides Illegal

تفنگ بادی نیتروپیستون کرال N01

تفنگ بادی نیتروپیستون کرال N01 -
تفنگ بادی کرال N01

تفنگ بادی کرال N01

معرفی شرکت سازنده

کرال آرمز از شرکت‌های خوش نام و شناخته شده در حوزه طراحی و تولید انواع تفنگ در ترکیه و ایران و سایر کشورها بشمار می‌رود.

این شرکت توانسته با ارائه طرح‌های خلاقانه، بروز، متنوع و در عین حال کاربر پسن در حوزه تفنگ‌های بادی (فنری – PCP) و شکاری، جای خود را در میان سایر رقبا بخوبی پیدا کرده و محصولات با کیفیت خود را به بیش از 40 کشور دنیا صادر کند.

طراحی زیبا و کیفیت مناسب در کنار قیمت رقابتی، این برند را از سایرین متمایز می‌کند.

توضیح کوتاه در مورد محصول

از جمله محصولات پرطرفدار، مقرون بصرفه و خوش ساخت کرال، تفنگ فنری N01 می‌باشد.

این محصول خوش دست و نسبتا سبک با وزن 2.7 کیلوگرم و طول 115 سانتیمتر لوله تاشو در کالیبرهای 4.5 و 5.5 و قنداق پلاستیکی، چوبی، طرح چوب، کربن و استتار تولید و عرضه می‌گردد.

برخلاف برخی تفنگ‌ها که مخصوص افراد راست دست یا چپ دست تولید می‌شوند قنداق این تفنگ به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که برای هر دو طیف  قابلیت استفاده داشته باشد که یکی از مزیت‌های آن بشمار می‌رود.
وزن سبک این تفنگ هم از دیگر مزایای این تفنگ فنری بشمار می‌رود. وزن تفنگ تاثیر زیادی در مدت زمان استفاده از آن دارد ضمن اینکه حمل آن بصورت دستی نیز آسان و بدون کمترین ناراحتی خواهد بود.

ساچمه‌ی مورد استفاده در این تفنگ شامل همه‌ی انواع ساچمه‌ها در کالیبر 4.5 و 5.5 می‌شود.

در نتیجه نیازی به خرید ساچمه‌های گران قیمت ندارید که این باعث می‌شود این محصول در همه ابعاد خرید، نگهداری و استفاده واقعا مقرون بصرفه باشد.
این محصول توسط شرکت بازرگانی رادین تاو تجارت ارس، نماینده انحصاری شرکت کرال آرمز در ایران، با ضمانت 12 ماهه و تامین قطعات وارد و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

برخی مدل‌های تفنگ‌های فنری کرال آرمز عرضه شده در ایران N03 – N04 – N06 – N07N11 در کالیبرهای 4.5 و 5.5 میلیمتر و طرح قنداق وب گردو، پلاستیک، طرح چوب، طرح استتار و … می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید